DSM er certificeret i DRF

Betalingsoplysninger

Priser for medlemskab og faciliteter:

Medlemskontigent helårligt:              kr.    350,-

Facilitetskort pr. halvår over 16 år:    kr. 1.300,-

Facilitetskort pr. halvår under 16 år:  kr.    900,-

Hvis du vil melde dig ind i klubben skal du blot indbetale medlemskontingent og evt. facilitetskort.

Hvis du er nyt medlem i DSM og ønsker at købe facilitetskort i en "skæv" periode så kontakt vores kasserer for korrekt beløb, der betales for hele måneder, køber du fx. kort fra den 15. april, skal du betale for hele april måned. Dette gælder KUN for nye medlemmer.

Der betales via bankoverførsel til klubbens konto.

Henved Dem på dsmkassereren@gmail.com for oplysning om konto nr.

HUSK at du på din overførsel skal notere:

• Hvad din betaling dækker.
  • Fulde navn på den, kontingent og/eller facilitetskort er gældende for.
  • Adresse.
  • Mailadresse.
  • Tlf. nummer.
  • Fødselsdato(krav fra DRF ifm. rapportering af medlemmer)

Herefter vil dit navn blive opdateret på de to lister over henholdsvis klubbens medlemmer m. facilitetskort og medlemmer uden. Når du har betalt skal du, ved ridning i klubben, medbringe din kvittering indtil dit navn ses på listerne.

Betaling for både medlemskab og facilitetskort er bindende, og klubben refunderer hverken det fulde eller dele af betalingen, hvis et medlem melder sig ud eller ikke længere ønsker at benytte faciliteterne.

Medlemskontingent

Skal fornyes hvert år i februar, og uanset hvornår man som nyt medlem af klubben melder sig ind, skal medlemsskabet fornyes førstkommende februar.

Facilitetskort

Skal fornyes to gange årligt den. 1. febraur og 1. august, der er et krav at man er medlem af klubben hvis man ønsker facilitets kort.

Opkrævning

Når det er tid til at forny enten medlemskab eller facilitetskort vil du modtaget en mail reminder fra kassereren, husk derfor at holde kassereren opdateret med din mail adresse.

DSM udsender ikke girokort og det er dit ansvar at du får indbetalt til tiden.

Dagskort

Et dagskort til benyttelse af klubbens faciliteter koster 75,- kr.

Det er KUN muligt at indløse dagskort hvis du:

• Vil ride selvstændigt herunder også headset undervisning, så SKAL du være medlem af klubben
  • Skal ride hos en af klubbens faste instruktører(Dem der står i ridehusplanen).
  • Skal ride kursus (og ikke er medlem af enten DSM, TSR eller KTR).

Dagskort skal indløses på dagen og INDEN du benytter DSM.

Når du gerne vil ride i DSM, så meld dig meget gerne ind, derved støtter du DSM og foreningslivet, og samtidig får du en stemme i klubben :0).

Skal  betales via mobilepay  nr.: 27532.

HUSK at påføre rytterens navn samt evt. navn på underviseren.

Dagskort gælder for én kursus dag, én undervisnings time, én selvstændig ridetime og er PERSONLIGT.

Har du spørgsmål så kontakt kassereren, Kristina Buch på mail dsmkassereren@gmail.com