DSM er certificeret i DRF

Information om undervisning i DSM

Alle klubbens undervisere er myndige og sikkerhedsgodkendt i forhold til den gældende lovning.

Der gøres opmærksom på at alt færdsel på klubbens område med hest, kræver gyldigt facilitetskort og er også en forudsætning for at modtage undervisning, dog ikke kurser /undervisning ved fast instruktør-  se under betaling/dagskort

Alle undervisere der er tildelt fast tid i DSM's ridehusplan, skal minimum have 6 ryttere pr. gang for at opretholde deres undervisningstid.

Mandag

Sidsel Mørkenborg

Dressurundervisningi ulige uger fra kl. 15 - 21.

Pris: 450kr. for 30 minutter.

Pris: 550kr. for 45 minutter.

Tirsdag

Mette Brandt

Dressurundervisning kl. 15 - 21.

Pris: 300kr. for 30 minutter.

Betaling foretages direkte til Mette og er en fast tid, så man skal selv sørge for at sælge sin tid, hvis man er forhindret.
Koordinering; Susanne Helgstrand susanne@helgstrand.dk tlf.: 22 25 96 02.

Herrehold i vinterhalvåret kl. 19:00-20:00.

Simone Scherff Hansen

Springundervisning kl. 15:30 - 22.

Pris: 150kr. for 20 minutter.

Spring undervisning med Simone Scherff Hansen tlf.: 20 83 80 02.

Ledig pt. - Ingen undervisning.

Lørdag

Anna Svemark

Spring undervisning kl. 10 - 13:30.

Dressur undervisning kl. 13:30 - 16.

Undervisning hos Anna Svemark tlf.: 31 31 69 81.

Søndag

Ponygames kl. 15.00 - 17.00  i vinterhalvåret.

Sommerhalvår er de på den store sandbane mellem 16:30-18-30 om mandagen.

Kontakt: Nønne Thyme Falck, noenne.falck@gmail.com.

Yderligere:

Ønsker du at bruge din egen underviser er der mulighed for at modtage undervisning via head-set. Læs mere under menupunktet DSM reglement.

Der afholdes løbende kurser i både dressur, spring og ponygames. Yderligere information vil fremgå af hjemmesiden og opslag i klubben.

Se ligeledes retningslinjer for afholdelse af kurser/prøvetimer mm. under menupunktet: DSM reglement

Evt. ny underviser i klubben? Kontakt da Karina Rishede karina@orionsalle.dk for nærmere aftale.