Her finder du oversigt over stævner og udvalgene

Planlagte stævner i DSM 2022:

30 april - 1 maj 2022 - DSM Klubstævne i spring og dressur for hest/pony

21 - 22 maj 2022 - DSM Distriktstævne i dressur for hest/pony med D-klasser

27 - 28 august 2022 - DSM Klubmesterskaber i spring og dressur for hest/pony

17 - 18 september 2022 - DSM Distriktstævne i spring for hest/pony med D-klasser

samt stævneudvalget regner også med, at holde et halloween stævne i oktober, men der er ikke tildelt dato herfor endnu.

Stævneudvalg

Stævneudvalget varetager planlægning og gennemførelse af klubbens stævner - herunder bestilling af dommere, udpegning af hjælpere, bestilling af rosetter/præmier.
Der er altid plads til flere, så tage endelig fat i nedenstående, hvis du vil være med til at planlægge og afholde stævner i DSM.

Stævneudvalget:

Louise Birkehøj Andersen (Stævneleder)
Tanja Hyldgaard Jensen
Andreas Leth
Cecilie Gernager
Gry Wassard Berg Nielsen
Nete Schwennesen
Ane Brøgger Sparre-Ulrich
Michella Raun Hesselberg
Katja Heyde Lund

Mail vedr. både dressur og spring: dsm.springning@gmail.com

OBS: Der stilles krav til ryttere der starter for DSM at de hjælper til ved de stævner de deltager i.

Det kan variere fra 1-5 timer alt efter stævnets størrelse, ellers kan vi simpelthen ikke gennemføre stævnerne.

Information til ponyryttere og deres forældre i forbindelse med afholdelse af stævner i DSM

Når du er stævneklar, vil du sikkert gerne starte stævner.

I DSM har vi et stævneudvalg, der står for at arrangere stævner, dvs. de bestiller dommere, laver startlister, baneskitser, skaffer ærespræmier osv. Men når der afholdes stævner har DSM brug for din (og dine forældres) hjælp. Der er meget, der skal gøres i forbindelse med afholdelse af et stævne og et stævneudvalget kan ikke løfte opgaven alene.

Før et stævne laver udvalget en hjælperliste som offentliggøres her og på Facebook. Du skal melde dig til den ansvarlige som hjælper for at få starttilladelse.

Er du under 13 år er det vigtig, at også dine forældre hjælper dvs. at du skal være repræsenteret af en voksen også, da der er mange tunge ting, der skal bæres især i forbindelse med afholdelse af springning. Men også til dressurstævner, hvor vi typisk afholder klasser på to baner samtidigt, og disse baner skal sættes op og måles rigtigt ud inden selve stævnet.

Og husk der er ikke forskel om du starter spring el. dressur, det er fælles hjælp!

Hvis vi ikke alle deltager og hjælper til, børn som voksne, vil vi ikke være i stand til at afholde stævner. Konsekvensen kan blive, at der ingen stævner bliver i DSM – det er ærgerligt - det er langt sjovere at starte stævner.

På glædeligt gensyn - stævneudvalget.